2013-11-23 WT Sosoye Salier Warnant Annevoie

Photo of2013-11-23 WT Sosoye Salier Warnant Annevoie Photo of2013-11-23 WT Sosoye Salier Warnant Annevoie Photo of2013-11-23 WT Sosoye Salier Warnant Annevoie

October 27, 2021
October 2021

near Sosoye, Wallonia (Belgique)

Je wandelt van Sosoye in de richting van Foy maar dus niet naast het spoor (zie andere wandeling naar Falaen), van Foy wandel je door de open velden naar het gehucht Salet.
Salet voorbij wandel je langs de rand van het bos en dan het bos in en deze wandeling voert je langs de Trou de Spaugne, en dan ben je erna in Warnant. Daar bevindt zich het oud cafeetje bij Gigi, een oude vrouw van 80 die onze biertjes bracht, en met onze hulp hadden we toch allemaal onze drank. Of dit nog steeds een café is, ...
Vandaar gaat de wandeling naar Annevoie terug door de bossen, aan de Ruisseau d'Annevoie is er een watermolen.
En even verder kan je de tuinen en kasteel van Annevoie bezoeken. Let wel op, bekijk wel de openingsuren. Ook in Annevoie was er een klein cafeetje.
De zelfde weg terug ga je voor Warnant een andere richting op met bossen en af en toe open velden met mooie uitzichten. Je wandelt nu richting Denée, en dan richting Sosoye. Je wandelt terug heel de tijd door de mooie bossen, rechs van je ligt Maredsous, aan je linkerkant passser je het Oude station Denée-Maredsous en het Café Maredsous. Nog enkel km en je bent terug aan het begin.

Oud Station Denée Maredsous

La Chevalerie

Kapel Anhée, Namen, België

Kasteel en tuinen Annevoie

PictographProvisioning Altitude 471 ft

cafe chez Gigi oude vrouw