2013-07-30 Llacs d¨Ardiden

9 hours one minute
October 30, 2013
July 2013

near Grust, Midi-Pyrénées (France)

Anant per la Carretera de Luz Ardiden un cop hem passat el poble de Grust fem un parell de kms i en un revolt molt tancat a ladreta ens desviem per una pista asfaltada( Plateau de Bernazau ) i la continuem durant 1´5 Km on aparquem el cotxe ( es por anar mes amunt pero la pista esta en mal estat per anar en un turisma ).
Ruta d´anar i tornar per el mateix cami.
Comencem a caminar per la pista i sempra cara amunt al arribar a Aynis ja abandonem la pista per fer a partir d´ara corriol i trams de forta pujada exepta un parell de petits trams planers. Al arribar a la caseta d´Abri ens trobem el primer dels llacs ( Llac Lagües )continuem en forta pujada i per uns blocs de pedres grands ( cal anar seguint les fites) un cop fet aquest tram ens comencem a trober llacs i tots ells molt macos com el Llac de Cantet el d´Herrat i Casdabat aquí normalment la gent para pero val molt la pena seguir un estona mes i arribar fins el Llac Grand el qual es molt bonic .
El cami de tornada el fem per on hem pujat