2013-01-12 Seraing

January 12, 2013
January 2013

near Seraing, Walloon Region (Belgique)

Een wandeling om het nieuwe jaar te starten. Een paar moeilijkheden gehad, zo waren we in het begin het spoor al kwijt, je moet proberen punt A te passeren. Dan was er een poort op het pad. Tussen punt 'prive in' en 'prive uit' kan worden afgesloten voor de jacht. Dat was duidelijk aangeduid met de exacte datum dat werd gejaagd. Na bevraging aan toevallige voorbijgangers wisten we dat we naar binnen kunnen maar dat de eigenaar wil dat we op het pad blijven. Geen probleem dus.

Aan Trou d'Ausny zijn we naar beneden geklommen. Naar het gat zelf hebben we even moeten zoeken en een klein klimmetje moeten doen.

Het was een leuke wandeling en het was donker voor we terug waren. We hebben ongeveer 2,5km in het donker gewandeld. Gelukkig hebben we altijd een lamp bij ons.

Hier passeren

Onverhard Pad

Pad weg

Hier was het pad verdwenen. Dit deel hadden ze ontbost. We hebben hier even moeten klauteren.

Prive in

Prive uit

PictographSummit Altitude 656 ft

Trou d'Ausny

• Photo of Hugodzilla
    Hugodzilla Oct 13, 2015

Echt wel een toffe wandeling die je niet direct verwacht zo vlakbij Seraing met al die industriële archeologie. Bedankt!