← Part of 2010-07: Plešivec - Stolica - Muráň

2010-07-04: Hrádok - chata u Faľtenova sedla

January 30, 2011
July 2010

near Ochtiná, Košický (Slovenská republika)

• Photo of DanR
    DanR Feb 1, 2011

Ahoj!
    Máš nejaké foto z tejto trate?

• Photo of caroig
    caroig Feb 2, 2011

Ano, mám nějaké fotky, byť ještě nezpracované, jen protříděné. Moc zajímavé ale nejsou, protože cesta vede "džunglí", s tak obtížně prostupným terénem (nepostiženým žádnou kalamitou) jsem se na Slovensku nesetkal. Cesta je zarostlá mladým lesem a neexistuje, občas lesáci někde dělali prořezávku ale ořezané mlází je ponecháno na místě nebo schválně naházené na (tušenou) cestu, častá jsou i rubaniska. Na druhou stranu, je to zážitek ;-)

• Photo of DanR
    DanR Feb 2, 2011

Ahoj!
    Hľadám niečo teraz na skialpy alebo bežky, tak som narazil na tuto trať. Z mapy je vidieť,že vedie po hrebeni, tak som si myslel, že môže byť zaujímavá.

• Photo of caroig
    caroig Feb 2, 2011

Tak zajímavá trasa to rozhodně je, ale byla obtížně průchodná v létě (a to často chodím i místy, kde žádné značené cesty nejsou vůbec) a navíc tam lesáci dělají vyloženě naschvály. Kus mé trasy z Faltenova sedla na Stolicu by ale na běžkách nebo skialpech mohl být hodně zajímavý. Vrchol Stolice mě vyloženě uchvátil.