20-ÜÇTEPELER TURU

December 2, 2014
December 2014

near Ulupınar, Antalya (Türkiye Cumhuriyeti)

KEMER BEYDAĞLARI YÜRÜYÜŞ PARKURLARI
Beycik Köyünden başlayan parkurumuz Güney istikametindeki Maden koyunun üst tarafında yer alan Üç Tepeler güzergahında deniz manzaralı bir rotamızdır. Sarı kırmızı işaretler takip edilerek rotada önce D400 karayolunu kesip geçtikten sonra patikadan üç tepelere ulaşılır burada Maden koyu ve Çıralı manzarası bizleri karşılar. Üç tepelerin sırtlarından tekrar kuzey yönüne ilerleyen rotamızda bu kez Tahtalı dağı manzarası bize eşlik eder ve tekrar D400 karayoluna ulaştığımızda parkurumuzun bitiş tabelasına ulaşılır. Beycik köyünden başlayıp tekrar Beycik yolunda son bulan rotamız kış, ilkbahar ve sonbahar dönemlerinde keyifle yürüyüş yapabileceğiniz parkurlardan birtanesi. Üç Tepeler Turu için molalar dahil 4 saat ayırmanız yeterli olacaktır.

• Photo of omerfarukgulsen
    omerfarukgulsen Dec 4, 2014

05.12.2014 GÜNÜ BU ROTAYI YÜRÜYECEĞİM. ÇOK GÜZEL GÖRSELLİĞİ VE ROTASI OLDUĞUNU TAHMİN EDİYORUM. TŞK.

omerfarukgulsen Dec 5, 2014

evet bu parkuruda yürüdüm. mükemmel parkur. patikası ve görselliği çok iyi. işaretler iyi düşünülmüş. antik yol ve lahit günün süpriziydi. tşk. arkadaşlar