15+ κορυφές άνω των 2000μ. στη σφακιανή Μαδάρα.

Photo of15+ κορυφές άνω των 2000μ. στη σφακιανή Μαδάρα. Photo of15+ κορυφές άνω των 2000μ. στη σφακιανή Μαδάρα. Photo of15+ κορυφές άνω των 2000μ. στη σφακιανή Μαδάρα.

Experts only
August 29, 2023
August 2023

near Kaloí Lákkoi, Crete (Greece)

🐾 «Δε μας κινούσε η αλαζονεία, μήτε η απλοϊκή βεβαιότητα πως θα σταθεί μια μέρα η κορφή και θα τη φτάσουμε· μήτε κι αν τη φτάναμε, πως θα βρούμε εκεί απάνω την ευτυχία, τη σωτηρία και τον Παράδεισο· ανεβαίναμε, γιατί ευτυχία, σωτηρία και Παράδεισος για μας ήταν η ανάβαση».
Νίκος Καζαντζάκης:
"Αναφορά στον Γκρέκο"

Μια επική βόλτα-πρόκληση από την οΜαδάρα(!) στην σφακιανή Μαδάρα σε γνωστές,οικείες και αγαπημένες αλλα και σε κάποιες ανώνυμες κορυφές,στο σύνολο περίπου 20.Μια εξόρμηση εμβληματική και μεγαλειώδης. Ένα προσωπικό στοίχημα με λυτρωτική επίδραση στο νου,στην ψυχή και στο σώμα...να βρίσκεσαι εκεί που ποθείς πραγματικά και να μπορείς...
Τα πραγματικά υψομετρικά είναι 2166μ. οπως κατέγραψε το garmin fenix 6.
Η ζέστη αρκετά καταβλητική, χρειάστηκε προνοητικότητα στην ποσότητα του νερού. Οι κορυφές με την σειρά που τις ανεβήκαμε:
1. Γαβαλα
18.Ξερολιμνια
19.Ανωνυμη
20.Ανωνυμη(αμμουτσερα;)

Στην πρώτη φωτό βλέπουμε το base camp σπηλαιολόγων.Πάνω από 40 σπηλαιολόγοι από 8 διαφορετικές χώρες (Ελλάδα, Αγγλία, Ιταλία, Ισραήλ, Αμερική, Αυστραλία, Καναδάς, Ιρλανδία) θα συγκατοικήσουν για 15 μέρες στην τοποθεσία Χώσες-Αμμουτσερά, κάτω από την κορυφή Στέρνες (2010μ.), σε μια οργανωμένη κατασκήνωση βάσης από όπου θα γίνεται η διαχείριση των ομάδων εξερεύνησης και μελέτης του σπηλαιοβαράθρου.