2. Το μονοπάτι του Φωτός, Apollo trails

March 1, 2021
February 2021

near Sklirós, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομή έγινε αντίστροφα. Αφήσαμε τα αυτοκίνητα στο πάρκινγκ του αρχαιολογικού χώρου, λόγω του κορωνοϊού δεν ξεκινήσαμε μέσα από τον χώρο, και συνεχίσαμε πεζή στην άσφαλτο με κατεύθυνση προς Ανδρίτσαινα μετά από λίγο στα αριστερά υπάρχει ερυθρόλευκο χαρακτηριστικό σημάδι, αφήνοντας τον δρόμο, ανεβήκαμε λίγο αριστερά ώσπου πέσαμε σε χωματόδρομο. Τον δρόμο αυτό μπορεί κάποιος να τον πάρει και από την άσφαλτο κάνοντας όμως μεγαλύτερη πορεία επί αυτής. Συναντάμε χαρακτηριστικό στύλο πληροφόρησης και μπαίνουμε στα αριστερά του δρόμου προς τα αλώνια, η πορεία είναι ήπια κατηφορική. Η σήμανση είναι επαρκής καθόλη τη διάρκεια και το μονοπάτι ευκρινές. Αρκετό κομμάτι της πορείας είναι χωματόδρομος, ανηφοριά-κοντρούλα υπάρχει μόνο σε ένα σημείο. Πλησιάζοντας στην Ανδρίτσαινα συναντάμε πινακίδα που αναγράφει Βρύση Καραδήμα και κατηφορίζει αριστερά, (εμείς πήραμε αυτή την πορεία και βγήκαμε στο Κέντρο Υγείας όπου είχαμε αφήσει τα υπόλοιπα αυτοκίνητα για να επιστρέψουμε στην αφετηρία), όποιος συνεχίσει ευθεία θα βγει κεντρικά μέσα στο χωριό.

• Photo of johnlotos
    johnlotos Jan 23, 2022

Πολύ καλό μονοπάτι και με αναλυτική περιγραφή