2 Šidski novogodišnji maraton

January 14, 2015
January 2015

near Šid, Autonomna Pokrajina Vojvodina (Serbia)

14. januar, sreda, malo neobičan dan za planinarsku akciju. No kao i uvek ona izreka da ko hoće nađe način a ko neće uvek nađe izgovor pokazala se tačnom. 91 učesnik, čak 13 iz R Mađarske dovoljan su pokazatelj da Liga postaje ozbiljna institucija. Dokaz za to su i vremena pobednika (videti sajt lige vojvodjanskatrekingliga.info)

Ja sam, gotovo u poslednji čas ipak uspeo da budem učesnik a ne administrativno lice na maratonu. Naravno da se tako bolje osećam. Bez razmišljanja sam prihvatio izazov duge staze (32 km) kao i velika većina današnjih učesnika, čak nas 52 (prošle godine je na maratonu ukupno bilo 53 učesnika). Iako sam krenuo sa 4 minuta kašnjenja u odnosu na grupu vrlo brzo sam sustigao i prestigao dosta učesnika. Tek sam kod KT 3 Sot napravio pauzu i to iz razloga što nisam ništa hteo prepustiti slučaju pa sam otišao do prodavnice udaljene par stotina metara po sok i čokoladicu. Blato, masno, sremačko, počelo je da zadaje muke tek na usponu od Sotskog jezera ka Molovinu.

Sa blatom sam se borio sve do manastira Sv.Petka, dalje se već išlo asfaltoom koji bi u drugim okolnostima bio nepoželjan, danas je došao gotovo kao olakšanje. Na cilju nakon 30,2 km po mom merenju stigao sam za nešto manje od 6 sati pešačenja.