2.RUTA Serratella Montaña nivell fàcil-moderada

December 15, 2021

near La Pobla Llarga, Valencia (España)

(VALENCIÀ) Des de la Regidoria de Turisme volem posar en marxa les rutes locals de la Serratella. Gràcies a la proposta guanyadora del Decidim 2021 hem pogut instal·lar unes infraestructures per a totes aquelles persones que vuigen coneixer i gaudir d'aquest xicotet paratge tan important per a tots els poblatans i les poblatanes.

L'àrea de la Serratella compta amb 3 panells informatius, una zona de paellers i taules, diverses fites informatives.

(CASTELLANO) Desde la Concejalía de Turismo queremos poner en marcha las rutas locales de la Serratella. Gracias a la propuesta ganadora del *Decidim 2021 hemos podido instalar unas infraestructuras para todas aquellas personas que quieran conocer y disfrutar de este pequeño paraje tan importante para todos los poblatans y las poblatanes.

El área de la Serratella cuenta con 3 paneles informativos, una zona de paelleros y mesas, varios hitos informativos.

PictographMonument Altitude 235 ft

Pou dels Lauradors

Panell informatiu

Panell informatiu/ Panel informativo

Senda de muntanya, des del panell mirant cap a la dreta ens endinsem cap a dalt la muntanya. El camí és visible i a simple vista, atés que aquesta molt transitat. Hi ha que seguir senda. Aquesta part de la Serratella continua sent vedat de caça per això és important saber els períodes de caça amb armes, però no existeix ningua dificultat alguna amb l'associació de caçadors del Tir de Colom. Senda de montaña, desde el panel mirando hacia la derecha nos adentramos en una senda de montaña que llega hasta uno de los camino de la parte alta de la Serratella. El camino es visible y a simple vista dado que esta muy transitado. Seguir senda. Esta parte de la Serratella sigue siendo coto de caza por ello es importante saber los periodos de caza con armas, pero no existe dificultat alguna con la asociación de cazadores del Tir de Colom.

Fita informativa

PictographPanorama Altitude 300 ft

Punt de Observació

PictographPanorama Altitude 296 ft

Punt de observació

Fita informativa

Panell informatiu

Esta al cim de la Serratella, Area recreativa, cal cuidar aquest espai fer ús dels serveis i del espai de forma correcta.Hem de baixar la basura als contenidors de fem disposats a l'entrada de la Serratella. El fem serà recollit els dilluns i divendres. Se situa a la cima de la Serratella, area recreativa, hay que hacer uso del espacio correctamente, mesas de picnic y al terminar de ello , depositar la basura en el lugar correspondiente. A la entrada de la Serratella, se disponen contenedores con horario de lunes i viernes para recogida de basura.

Àrea Recreativa

Contenidors de fem/ Punto de Recogida de Basura.