2 Nisan 2017 Bolu Yumrukaya Köyünden Darıyeridip Köyüne

Photo of2 Nisan 2017 Bolu Yumrukaya Köyünden Darıyeridip Köyüne Photo of2 Nisan 2017 Bolu Yumrukaya Köyünden Darıyeridip Köyüne Photo of2 Nisan 2017 Bolu Yumrukaya Köyünden Darıyeridip Köyüne

April 2, 2017
April 2017

near Yolçatı, Bolu (Türkiye)

Yürüyüş Notları : 2 Nisan 2017 Pazar günü 18 arkadaş her hafta olduğu gibi düştük yine yollara. Geçen sene Kaçkarlar faaliyetinde beraber olduğumuz, Ali Göçer arkadışımız ise, yine uzaklardan, sıcak diyarlardan, Adıyamandan gelerek bize katıldı. Gerçek doğa tutkusu bu olsa gerek. Bolu Yumrukaya Köyü yakınlarından başladık yürüyüşümüze. Önce Yumrukaya göletine, daha sonra At Yaylası göletine uğradık. At yaylası göletinde öğle yemeği molası verdik. Göletlerin etrafı her zamanki gibi pikniğe gelen insanlar tarafından kirletilmişlerdi. Daha sonra, At Yaylası üzerinden Kaynaşlı Dariyeri Hasanbey Köyü, Dip Mahallesine kadar yürüyüşümüz devam etti. At Yaylasında yaylacılar evlerini yaza hazırlama telaşı içerisindeydiler. Ağaçlar bu bölgede henüz baharın geldiğini hissedememişler ama, çuha ve çiğdem çiçekleri hissetmişler. Yürüyüşümüz rahat bir parkurda 23.5 KM olarak gerçekleşti. Geçen hafta sonlarından daha az bir yürüyüş yapmış olduk. Yürüyüşün sonunda, Hayreddin Tokadi Türbesi aş evinde akşam yemeklerimizi yiyerek saat 19:00 civarı Ankara'ya doğru yola çıktık.