Photo of(2 etapa Manlleu - Vallfogona de Ripollés) - Camí de Codinac - Sant Pere de Torelló - GR-151 - C-37 Km. 157,8 Photo of(2 etapa Manlleu - Vallfogona de Ripollés) - Camí de Codinac - Sant Pere de Torelló - GR-151 - C-37 Km. 157,8 Photo of(2 etapa Manlleu - Vallfogona de Ripollés) - Camí de Codinac - Sant Pere de Torelló - GR-151 - C-37 Km. 157,8

March 17, 2022
March 2022

near Torelló, Catalunya (España)

1 - 25-08-2022 - Manlleu - Puig-agut - C-37 - Mas Madiroles
2 -17-03-2022 - Camí de Codinac - Sant Pere de Torelló - GR-151 - C-37 Km. 157,8
3 -18-08-2022 - Sant Pere de Torelló - Bellmunt - Sant Roc
4 -28-07-2022 - Vidrà - Riu Ges - (Coll d'Hi-era-de-massa) - Bellmunt - Coll de Vidrà
5 -13-10-2022 -Vidrà - GR-151.1 - Coll Cristòfol - Coll Forn - Mas el Barretó - Mas Palou Gros
6 - 03-11-2022 - Mas el Barretó - GR-151.1 - Puig de l'Obiol - Castell de Milany - Morro del Quer
7 - 17-08-2023 - Castell de Milany - GR-151.1 - Vallfogona de Ripollès

Sortim del trencall de mas Codinac, agafem direcció nord i deseguida arribem a la carretera C-37, que creuem per un pont per sobre la carretera. Llavors seguim per una pista emportlanada, passem pel costat de mas Casanova i can Penosa, creuem el riu Ges per un pont i arribem a Sant Pere de Torelló.

Creuem el poble i agafem la carretera BV-5224 ,que deixem deseguida per agafar la carretera de l'Urbanització de la Riera, final d'aquesta 2º etapa.

Creuem novament el riu Ges i arribem a l'Urbanització.

Passem pel costat de l'Urbanització i deseguida enllaçem amb el GR-151, creuem el riu Forners per un "passa llis", ens hem mollat una mica els peus, continuem pel GR-151 per una pista envellida, fins a creuar per sota, la carretera C-37.

Aleshores seguim pel costat de la carretera, direcció ponent, fins a trobar el camí fet el matí i deseguida som al cotxe.

Sortida per carenes i zones obertes que fa que les vistes siguin esplèndides, zones humides, rius i riarols.

Erem en Josep, en Ramón i Jo.

Inici i final - Camí de Codinac

Creuar carretera C-37

Pont de Targarona - Creuar riu Ges

Trencall a la dreta - Agafar carretera BV-5224

Creuar el riu Ges

Photo ofTrencall a l'esquerra - Urbanització de la Riera Photo ofTrencall a l'esquerra - Urbanització de la Riera Photo ofTrencall a l'esquerra - Urbanització de la Riera

Trencall a l'esquerra - Urbanització de la Riera

Trencall a l'esquerra

Photo ofCreuar per sota la carretera C-37 i trencall a la dreta Photo ofCreuar per sota la carretera C-37 i trencall a la dreta Photo ofCreuar per sota la carretera C-37 i trencall a la dreta

Creuar per sota la carretera C-37 i trencall a la dreta

• Photo of Mau
    Mau Jan 25, 2023

Una ruta maca per fer amb familia