2 days Hike Ugchelen-Loenen-Rheden

one day 4 hours 15 minutes
July 2, 2018
July 2018

near Ugchelen, Gelderland (Nederland)

Geweldig stukje nederland , mooie start op NTKC terrein de Kooijberg, richting Loenen , stichting Goedkamp , Zegenoord als tweede overnachtingsplek , daarna bestemming Rheden.
Dag een al genieten van de fraaie omgeving, wisselend landschap , soms beetje hoogte verschil, mooi fraaie uitzichten . Lekker lopen door de bossen schaduw want de temperatuur was hoog.
Mooi op tijd zijn we aangekomen op Zegenoord , fraai terrein mooie grasvelden verscholen bij Loenen in het bos. Goede accomodatie , lekker douchen en heerlijk relax eten gemaakt , geen kampvuur , Fase 2 , verbood open vuur en BBQ .Heerlijke rust, genieten van jonge gezinnen en trekkers met fiets en te voet , ook enkele gemotoriseerde gasten.
Vroeg weer op voor de temperatuur ,op tijd vertrekken , wat een pracht gebied zijn we in gegaan, mooie heuvels en heidevelden, wild spotten , reeën en zwijnen met jongen. Gewoon gaaf wat een fijn gebied.
Prachtige omgeving , mooi Nederland , als je er bent zeiden wij , on-Nederlands mooi, we zeggen eigenlijk zo mooi is deze regio , foto's als menig buitenland niet te schieten vallen.
Gewoon doen deze tocht,

dag1 https://www.wikiloc.com/hiking-trails/ugchelen-zegenoord-loenen-26274543