Photo of2/3 Вурње- Одаишко лице- Вражја Глава- Три Чуке- Копренски плато // Vodopad Vurnje- Vrazja Glava- Tri Cuke- Koprenski plato Photo of2/3 Вурње- Одаишко лице- Вражја Глава- Три Чуке- Копренски плато // Vodopad Vurnje- Vrazja Glava- Tri Cuke- Koprenski plato Photo of2/3 Вурње- Одаишко лице- Вражја Глава- Три Чуке- Копренски плато // Vodopad Vurnje- Vrazja Glava- Tri Cuke- Koprenski plato

9 hours
August 29, 2022
August 2022

near Topli Do, Central Serbia (Serbia)

Субота: Други дан настављамо малим враћањем до раскрснице за водопад Вурње и пратимо колски пут и маркације. Крећемо се фантастичном буковом шумом уз Батску реку. Река се неколико пута прелази, јер стаза мало вијуга (у неким деловима смо се кретали речним коритом- солидна количина вода за месец август). Долазак на доњу каскаду водопада Вурња (Горња каскада водопада Вурња се не види). Добијање висине пењањем уз кулоар на ком постоји конопац за помоћ при пењању (за групе је потребно пустити уже). Долазак изнад горње каскаде водопада (горњу каскаду није могуће сагледати одоздо), наставак необележеном, али видљивом, стазом. Водопад Зуберски скок.

Од ове тачке мало пратимо видљиву НЕОБЕЛЕЖЕНУ стазу, мало измишљамо и циљ нам је да преко Одаишког лица (ливаде уписане под тим називом на војним картама, као и на Mapy.cz) избијемо на патролну стазу испод Вражје Главе. Ту налазимо море сунчаница које касније користимо за вечеру. Крећемо се патролном стазом, па излазимо на врх Вражја Глава, и настављамо патролном стазом до раскрснице за Три Чуке. Обилазимо "све" Три Чуке. Одлучујемо се за пречицу преко увек неугодне клеке и враћамо се на патролну стазу. Долазимо до Копренског платоа и дижемо камп поред Дојкиначке реке.

Време: Ведро и сунчано август 2022. Количина воде на водопадима задовољавајућа (на свим осим на Чунгуљском где је изузетно мало воде било). Ова чињеница нам је омогућила да смо негде ишли коритом река.

Вода: Изобиље водених токова на стази. Пре него што кренете од Батске реке, преко Одаишког лица, до Копренског платоа припремите довољне количине воде.

****Немојте користити овај трек као ЈЕДИНО средство оријентације и навигације****
****Please DO NOT use this track as the ONLY mean of navigation and orientation****