2/2 За Вратло- Субра- Жуковица- Врбањ

Photo of2/2 За Вратло- Субра- Жуковица- Врбањ Photo of2/2 За Вратло- Субра- Жуковица- Врбањ Photo of2/2 За Вратло- Субра- Жуковица- Врбањ

November 14, 2021
November 2021

near Žlijebi, Herceg Novi (Montenegro)

После ставања у дому За Вратло настављамо даље нашу авантуру по Орјену. Полазак од дома и изузетно добро маркираном стазом, преко Субриног платоа, излазимо на Субру. Спуштање Субриним амфитеатром захтева добру координацију покрета. На неким местима постоје сајле за помоћ при спуштању. Стаза је изузетно добро обележена. Испод амфитеатра спуст кроз букову шуму и преко Жуковице и Рујишта долазимо до почетне тачке, где смо оставили кола првог дана.

Време: Ведро и сунчано време без падавина. Новембар 2021.
Вода: Густјерна постоји у Жуковици, али рачунајте као да нема воде на стази. Понесите довољне количине воде.

****Немојте користити овај трек као ЈЕДИНО средство у оријентацији и навигацији****
****Please DO NOT use this track as the ONLY mean of navigation and orientation****