Photo of2/2 Језерска долина- Језерски Врх- распремање кампа- Вусање/ Prokletije: Lake's Valley- Maja e Jezerce- camp- Vusanje Photo of2/2 Језерска долина- Језерски Врх- распремање кампа- Вусање/ Prokletije: Lake's Valley- Maja e Jezerce- camp- Vusanje Photo of2/2 Језерска долина- Језерски Врх- распремање кампа- Вусање/ Prokletije: Lake's Valley- Maja e Jezerce- camp- Vusanje

August 29, 2021
August 2021

near Kukaj, Kukës (Albania)

Полазак на успон из Језерске долине уз коректно маркирану стазу која на пар места после снежника даје могућност за скретање са исте :). Грмљавина у једном тренутку нас тера на "окретање топова", али се време стабилизовало и блага киша нас је пратила до врха уз ниску облачност, стога нема панораме, али има успеха. Повратак до Језерске долине, паковање камп опреме и преко Застана назад у Вусање.

*** Што се воде тиче, она постоји изнад последњег језера у долини- али није велики проток воде током целе године ***
*** На путу ка врху постоји извор који се налази у стени на 6.2км по треку (прошли смо га и нисмо га видели када смо се пели). Тешко га је видети, али може се чути жубор воде *** МОГУЋЕ КООРДИНАТЕ 42°26'50.0"N 19°48'43.8"E ****

****Немојте користити овај трек као ЈЕДИНО средство у оријентацији и навигацији****

The climb started from Lake's Valley. The path is clearly marked but the focus has to be maintained to be able to follow it correctly. The thunder or two shook our spirit, but it was one time gig, thus the climb continued followed by a rain drizzle. The peak was conquered. Clouds around the peak blocked the panorama, but we are thankful for being able to climb it :). Return in a safe and sound manner, camp packing in Lake's Valley, and hike back to Vusanje.