Wikiloc will stop soon for maintenance

170818 Dolomitas - Lago di Fedèra -Rifugio Croda da Lago 2.046 mts.

Photo of170818 Dolomitas - Lago di Fedèra -Rifugio Croda da Lago 2.046 mts. Photo of170818 Dolomitas - Lago di Fedèra -Rifugio Croda da Lago 2.046 mts. Photo of170818 Dolomitas - Lago di Fedèra -Rifugio Croda da Lago 2.046 mts.

March 28, 2019
August 2018

near Pocol, Veneto (Italia)

Senzilla i preciosa excursió de senderisme fins a un idíl·lic racó del Parc Natural italià de les Dolomites d’Ampezzo.
El camí que surt de Ponte di Rucurto (1.708 mts) és el més freqüentat, ben marcat i immers en un espès i preciós bosc, amb alguns punts amb grans vistes de la Tofana di Rozes, le Cinque Torri, el monte Averau i el Nuvolau.
A l'inici del camí ja trobem cartells informatius de les rutes properes, fauna i flora. Agafem el camí n. 437 en certa baixada, anem passant per 3 ponts i algun salt d'aigua.
En arrivar a l'encreuament Cason di Formin agafem el camí n. 434 direcció Croda da Lago. Si ens desviem un moment sobre la cota 2048 aprox hi ha el mirador de Val Negra amb unes espectaculars vistes amb Cortina d'Ampezzo als seus peus.
Un cop arrivats al llac, el voragem per la seva dreta i veim al seu fons una especie d'illeta.
És un llac idíl·lic i ens prenem el nostre temps per esmorzar asseguts en una roca gaudint del paissatge.
Continuem cap al Rifugio Croda da Lago a 2.046 mts. plè de gent amb una sauna al seu costat, amb unes espectaculars vistes.
Tornem per darrera del refugi tancant una circular del llac i seguim el mateix camí cap a Ponde di Rucurto.

Salut i muntanyes !

*******************************
Sencilla y preciosa excursión de senderismo hasta un idílico rincón del Parque Natural italiano de las Dolomitas de Ampezo.
El camino que sale de Ponte di Rucurto (1.708 mts) es el más frecuentado, bien marcado e inmerso en un espeso y precioso bosque, en algunos puntos con grandes vistas de la Tofana di Rozes, el Cinque Torri, el monte Averau y el Nuvolau.
Al inicio del camino ya encontramos carteles informativos de las rutas cercanas, fauna y flora. Cogemos el camino n. 437 en cierta bajada, vamos pasando por 3 puentes y algún salto de agua.
Al llegar al cruce Cason di Formin tomamos el camino n. 434 dirección Croda da Lago. Si nos desviamos un momento sobre la cota 2048 aprox se encuentra el mirador de Val Negra con unas espectaculares vistas con Cortina de Ampezo a sus pies.
Una vez llegados al lago, lo bordeamos por su derecha y vemos en su fondo una especie de manzana.
Es un lago idílico y nos tomamos nuestro tiempo para el desayuno sentados en una roca disfrutando del paisaje.
Continuamos hacia el Rifugio Croda da Lago a 2.046 mts. lleno de gente con una sauna a su lado, con espectaculares vistas.
Volvemos por detrás del refugio cerrando una circular del lago y seguimos el mismo camino hacia Ponde di Rucurto.

Salud y montañas!

PictographCar park Altitude 5,614 ft

Inici Carretera SP638 alt. 1708m

Carretera de Cortina a Passo Giaú SP638, aproximadament a 1708 metres d'alçada.

PictographBridge Altitude 5,593 ft

PictographBridge Altitude 5,541 ft

Pont sobre Ra Catena

PictographWaterfall Altitude 5,712 ft

PictographBridge Altitude 5,785 ft

Vista 5 Torri e Lagazuoi

Photo ofVistas sobre Nuvolau, Cinque Torri, Lagazuoi e Tofana Photo ofVistas sobre Nuvolau, Cinque Torri, Lagazuoi e Tofana Photo ofVistas sobre Nuvolau, Cinque Torri, Lagazuoi e Tofana