16/17 el Port-la Creu-codolla dels auelos-el Port (Ana Tolsá 1batA)

Photo of16/17 el Port-la Creu-codolla dels auelos-el Port (Ana Tolsá 1batA) Photo of16/17 el Port-la Creu-codolla dels auelos-el Port (Ana Tolsá 1batA) Photo of16/17 el Port-la Creu-codolla dels auelos-el Port (Ana Tolsá 1batA)

March 19, 2017
March 2017

near Casa Lloma Rasa, Valencia (España)

La ruta comença en el corral del Port. Per començar hem pujat una gran pendent prou llarga, la resta de la ruta era camí de pedra i arena o sendes amb pedres soltes. Com que són sendes i camins per muntanya, no hi ha cap Font, per tant hi ha que agafar molta aigua. També cal dur unes sabates amb bona sola perquè quasi tot el camí anem xafant pedres grans.
Nosaltres hem esmorzat a l'ombra d'un pi en unes pedres per poder asseure's. Aquesta ruta és molt bonica perquè camines pel terme d'Ontinyent, moixent i Fontanars i mentre camines sents les campanes de bous mansos que pasturen pels bancals. Hi ha unes vistes molt bones ja que aconseguim una gran altura. Com és un terme on es pot caçar, durant la ruta`podem veure i sentir a perdius.
Jo recomane aquesta ruta per a fer-la en familia ja que no és molt dura, a excepció dels primers dos kilòmetres. No passa cap cotxe, sols persones caminant, en bicicleta o en moto, aleshores és més còmode.