1502, Bretanya, Huelgoat, Bosc Magic, Molí del Caos

Photo of1502, Bretanya, Huelgoat, Bosc Magic, Molí del Caos Photo of1502, Bretanya, Huelgoat, Bosc Magic, Molí del Caos Photo of1502, Bretanya, Huelgoat, Bosc Magic, Molí del Caos

49 minutes
June 18, 2023
June 2023

near Huelgoat, Bretagne (France)

(In my web, click on the flag above to have the translation in your Language. If it doesn't work, copy-paste it into Google Translator)
(Bretanya) Ruta 1502 el 9/06/2023; 3,5 km; +50 -50; 2 hores. Excursió organitzada en el viatge a la Bretanya francesa. Hem començat a l’aparcament municipal del pont, encara que al track comença dins del poble. Tipus de sortida: circular; Dificultat: fàcil.

Go to the web / Ir a la web / Ves a la web: https://www.eoliumtrek.cat/index.php/europa/franca/1271-1502-bretanya-huelgoat-bosc-magic-moli-del-caos

FA ANYS: L’any 1591 és la data de construcció de l’església de sant Yves.

Aquesta nit ha plogut molt de matinada, mentre estàvem al càmping Rivière d’Argent. Estem al poble d’aire medieval de Huelgoat (en bretó: ‘An Uhelgoad’). El llac és un embassament que es forma amb el mateix riu d’Agent.

El riu es forma entre les poblacions, al nord-oest, de Coscastel i Kerraden i un altre afluent (La Feuillè) que prové de la serra (de turons de més de 300 metres) per la zona de Tredudon Le Moine.

Primer fem una volta per la població i passem per davant de la casa amb el nom de Mirall de les Fades. Huelgoat és un municipi del... ...