1499, Cap Frehel, Far de Frehel

June 18, 2023
June 2023

near Besnard, Bretagne (France)

(In my web, click on the flag above to have the translation in your Language. If it doesn't work, copy-paste it into Google Translator)
(Bretagne) Ruta 1499 el 04/06/2023; 5 km; +82 -82; 2 hores. Excursió organitzada dins del viatge a la Bretanya i passant per alguns pobles de la Ruta des Douaniers. Participants: Candela Caum i Miquel. Tipus de sortida: circular; Dificultat: fàcil.

Go to the web https://www.eoliumtrek.cat/index.php/europa/franca/1268-1499-cap-frehel-far-de-frehel
Ir a la web
Ves a la web

FA ANYS: L’any 831 va existir el regne de Bretanya.

Aquest és el mapa del recorregut per la Bretanya francesa. Un viatge des de Barcelona que entre pujar i tornar han estat uns 3100 km. No indico, al mapa, les aturades i visites de pujada o de baixada a La Rochelle o a Moissac.

Aquesta és la primera caminada curta de la ruta general que farem. Anem amb la camper i hem dormit al càmping d’Armor (poble de Frehel), senzill però agradable. Comencem, després d’aparcar en un punt de la carretera de la costa, al sud de la punta on hi ha el far. Totes les fotografies de les dues primeres excursions són... ...