130411 Muntanyes de Montserrat - 100 Cims FEEC Roca de St.Salvador (L’Elefant)

Photo of130411 Muntanyes de Montserrat - 100 Cims FEEC Roca de St.Salvador (L’Elefant) Photo of130411 Muntanyes de Montserrat - 100 Cims FEEC Roca de St.Salvador (L’Elefant) Photo of130411 Muntanyes de Montserrat - 100 Cims FEEC Roca de St.Salvador (L’Elefant)

April 11, 2013
April 2013

•   4.3 1 review

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Ruta circular, feta el dia 11 d’abril de 2013, pel grup de muntanya GERCA de Tarragona.
Agafem el cami del Magnificat o degotalls, seguim per la Canal del Pou del Gat, amb la seva dificultat.
Arribem al pla de la Trinitat fins a les ruïnes de la seva ermita.
Fins el cim de la Roca de Sant Salvador el corriol es una mica complicat, terreny molt rocos amb trams de fort desnivell i cal superar una escletxa molt estreta. Vistes espectaculars des del cim.
Agafem el Cami nou de Sant Jeroni direcció Montserrat.
Continuem fins les restes de l’ermita de Santa Magdalena, agafem el Cami vell de Sant Jeroni fins arribar al pla del Monestir.

Cami dels degotalls

Canal del pou del gat

Ermita La Trinitat

(null)

Photo ofRoca de St Salvador. L’Elefant (100 Cims FEEC) Photo ofRoca de St Salvador. L’Elefant (100 Cims FEEC) Photo ofRoca de St Salvador. L’Elefant (100 Cims FEEC)

Roca de St Salvador. L’Elefant (100 Cims FEEC)