13-KEMER ÇALIŞTEPE TURU

October 14, 2014
October 2014

near Kemer, Antalya (Türkiye Cumhuriyeti)

KEMER BEYDAĞLARI YÜRÜYÜŞ PARKURLARI
7 km lik Kemer Çalış Tepe Turu Parkuru işaretleme ve tabela çalışması tamamlanmıştır. Kemer Dağ yolu (club med otel yolu) üzerinde bulunan tabela ile başlayan rotamız Ayışığı koyunun güneyinde yer alan ormanlık alan içerisinden geçen patika ile çalış tepe zirvesine kadar uzanır. Çalış tepe sırtlarında ilerleyen rotada yükseldikçe sol tarafınızda eşsiz Kemer manzarası size eşlik eder. Patika ile ulaştığımız Çalış tepe zirvesinde tüm Kemer'i panaromik olarak görmek mümkün. Rotamızı takip edip zirveden aşağıya inmek için bölgeye çıkan orman yolunu takip edip tekrar Kemer'e geri dönebilirsiniz. Rota için molalar dahil 3 saat 30 dakika ayırmanız yeterli olacaktır.

• Photo of ugurbaysan
    ugurbaysan May 25, 2015

ters istikametten (orman yolu) başlayan yürüyüşümüz radar tepesinden kemere doğru inmeye başladık.
    kiriş - kemer- çalış tepesi ayrımını gösteren tabeladan sonra kaybolduk. :)
    Tabeladaki kemer yönüne bir süre gittikten sonra sarı-kırmızı yol işaretleri bitti ve biz dere yatağından aşağıya yöneldik.
    Bu yol bizi kiriş tarafında, beyaz kumsalı olan bir sahile bakan tepeye ulaştırdı ve sonrasında çıkması çok zor falezle önümüz tıkandı.
    geri dönmek yerine zor da olsa tamamladık parkuru.

tam kaybolduğumuz bölge oldukça çelişkiliydi, işaretlemeler daha sık olsa çok güzel bir gün olacaktı bizim için