Photo of120659 - Urb. Medol - Cinc Estrelles - Corral del Neri - El Catllar - Urb. El Medol Photo of120659 - Urb. Medol - Cinc Estrelles - Corral del Neri - El Catllar - Urb. El Medol Photo of120659 - Urb. Medol - Cinc Estrelles - Corral del Neri - El Catllar - Urb. El Medol

May 11, 2022
May 2022

near els Pallaresos, Catalunya (España)

La ruta escollida pel dia d'avui la iniciem de la Urb. El Medól. Des d'aquest punt per camins i senders passem per la Urb. Cinc Estrelles, Hipica, fins a arribar a la Granja El corral de Neri passant prop del poble del Catllar i des d'aquest lloc arribar al nostre punt de sortit, donant per acabada la ruta del dia avui.

Corral del Neri:
La Granja-Escola Corral de Neri del Catllar és un antic corral d’ovelles del segle XVIII i una petita empresa familiar on cuidem amb molt d’amor tots els animals .
Des de l’any 1.996, l’objectiu principal de la nostra Granja és afavorir el contacte directe dels infants amb els animals domèstics i la natura.

Temps transcurregut.: 3 h. 55 min.
Temps en moviment.: 2 h. 58 min.
Temps aturat.: 57 min.

PictographPhoto Altitude 463 ft

Hipica

PictographPhoto Altitude 326 ft

tunel sota les vias del tren