120512 - Vilaplana-Campanilles-La Mussara-Hosp. Carlins-Les Tosques-Vilaplana

Photo of120512 - Vilaplana-Campanilles-La Mussara-Hosp. Carlins-Les Tosques-Vilaplana Photo of120512 - Vilaplana-Campanilles-La Mussara-Hosp. Carlins-Les Tosques-Vilaplana Photo of120512 - Vilaplana-Campanilles-La Mussara-Hosp. Carlins-Les Tosques-Vilaplana

May 8, 2014
May 2014

•   4.7 1 review

near Vilaplana, Catalunya (España)

Aparquem el cotxe al l'interior del poble de Vilaplana, aparcament habilitat per a això. agafem direcció a la sortida de Vilaplana direcció a la Mussara. Creuem en petit gual i seguim fins trobar l'Esquerra un pal indicador que ens portarà al poble de la Mussara pel Camí de Campanilles. Per cert bastate dura la pujada encara que molt ben senyalitzada. Arribem al poble de la Mussara d'alli seguim fins al refugi on vam esmorzar. A partir d'aquest punt i fins a trobar el camí de l'Hospital dels Carlins és bastant complicat, tot i que no podem perdre de vista la carretera que ens queda a la part superior esquerra. A partir d'aquest moment el sender és bastant fàcil de seguir i que ens porta finalment a l'Hospital dels Carlins i seguint el recorregut fins Vilaplana. Vista espectaculars. Val la pena fer aquest recorregut per les magnifiques vistas.
Temps Transcorregur: 6h 03 min.
Temps en moviment: 4h 03 min.
Temps aturat: 2 h.

Photo ofPoste indicador - Agafar Cami de les Campanilles - Esquerra Photo ofPoste indicador - Agafar Cami de les Campanilles - Esquerra Photo ofPoste indicador - Agafar Cami de les Campanilles - Esquerra

Poste indicador - Agafar Cami de les Campanilles - Esquerra

Roca Caiguda

Photo ofEncreuament- igual detra que esquerra Photo ofEncreuament- igual detra que esquerra Photo ofEncreuament- igual detra que esquerra

Encreuament- igual detra que esquerra

Photo ofencreuament - amb de agafar Cami de Campanilles Photo ofencreuament - amb de agafar Cami de Campanilles Photo ofencreuament - amb de agafar Cami de Campanilles

encreuament - amb de agafar Cami de Campanilles

Photo ofPoste Indicador arribant a la Mussara- Vilaplana - Cami de les campanilles a 6 km. Photo ofPoste Indicador arribant a la Mussara- Vilaplana - Cami de les campanilles a 6 km. Photo ofPoste Indicador arribant a la Mussara- Vilaplana - Cami de les campanilles a 6 km.

Poble de la Mussara

Refuigi de la Mussara

Photo ofA la Esquerra troben el Hospital del Carlins Photo ofA la Esquerra troben el Hospital del Carlins Photo ofA la Esquerra troben el Hospital del Carlins

A la Esquerra troben el Hospital del Carlins

Photo ofEncreument al  a la esquerra Hospital dels Carlins Photo ofEncreument al  a la esquerra Hospital dels Carlins Photo ofEncreument al  a la esquerra Hospital dels Carlins

Encreument al a la esquerra Hospital dels Carlins

Hospital del Carlins

Poste Indicador- Mas de les Toscas - Agafen Mas del Adria i Mas de les Tosques - Detra

Maset de les Tosques

Vilaplana desde Mas del Morenet

Poste Indicador - venin del Mas del Morenet cap a Vilaplana

Les Tosques

• Photo of josepmaria.cucurull
    josepmaria.cucurull Feb 24, 2022

Molt interessant la Cova o Hospital dels Carlins. De les ferides no es deurien guarir, però de ben segur l'esperit agraí la tranquil·litat i la pau que s'hi respira.