11a etapa Camino de Santiago: Atapuerca - Burgos

Photo of11a etapa Camino de Santiago: Atapuerca - Burgos Photo of11a etapa Camino de Santiago: Atapuerca - Burgos Photo of11a etapa Camino de Santiago: Atapuerca - Burgos

March 22, 2023
March 2023

near Atapuerca, Castilla y León (España)

Comencem la oncena etapa des de Atapuerca.

Agafem el camí al costat de la carretera de sortida del poble i comencem a fer una petita pujada fins que comencem el fort desnivell per un camí de pedres fins arribar a dalt de tot on trobes una gran esplanada amb una creu de fusta i d’allí comencem el descens que ens portarà fins a Burgos tot passant per diferents poblets tot planejant pel camí.

Hi ha un cert punt on pots trobar una variant del camí, per un camí vas per Villafria i entres a Burgos per la part industrial o passant per Castañares que passes pel costat de l’aeroport de Burgos i entres a Burgos pel costat del riu.

Nosaltres hem agafat la variant que passa per Castañares, com he dit, passes pel camí que boreja tot l’aeroport de Burgos fins arribar a Castañares, on travesses el poble pel mig i vas cap al riu on segueixes tota l’estona pel costat del riu fins arribar a Burgos.
Allí entrem per l’arc de Santa Maria, que es molt bonic i just darrera tens la Catedral de Burgos.

Hem passat pels pobles de Villalval, Cardeñuela Riopico, Orbaneja Riopico, Castañares i Burgos.