1198. Wehr

February 3, 2021
February 2021

near Wehr, Nordrhein-Westfalen (Deutschland)

Tijdens deze gemakkelijke en grensoverschrijdende wandeling wandelt u over een weggetje langs de Rodebach de Nederlandse grens over en dan struint u geruime tijd over leuke paadjes door Naturschutzgebiet Schweinswei langs fraaie vijvers. Dan steekt u de Duitse grens over en komt u bij De Verborge Uul, een prachtig houten chalet met mooi terras waar u kunt pauzeren. Dan wandelt u een flink stuk door open velden en bij het bos wandelt u langs een diep gelegen vijver over een prachtig paadje. Na een stuk door de bossen wandelt u langs een steilrand met diep beneden weer een fraaie vijver. Bijna in Wehr passeert u restaurant Waldschänke en dan komt u weer bij de kerk. Onderweg staan veel zitbanken. U kunt ook starten in Millen bij De Verborge Uul, bij punt 4, er is een ruime parkeerplaats

Start kerk Wehr

• Photo of Marianne.drenth
    Marianne.drenth Aug 8, 2021

Prachtige omgeving! Leuke afwisselende wandeling!