Photo of100Cims Puigscalm (Joanetes, ganxos vells, pas dels burros, Puigscalm, Puig dels Llops, ganxos nous, Joanetes). Photo of100Cims Puigscalm (Joanetes, ganxos vells, pas dels burros, Puigscalm, Puig dels Llops, ganxos nous, Joanetes). Photo of100Cims Puigscalm (Joanetes, ganxos vells, pas dels burros, Puigscalm, Puig dels Llops, ganxos nous, Joanetes).

October 24, 2015
October 2015

near Joanetes, Catalunya (España)

Una molt bona ruta per fer en la tardor. increibles colors i vistes. ens he deixat bacabadats !!!!!
Comencem a Joanetes i decidim pujar per els ganxos vells i baixar pels nous. Es molt recomanable fer-lo axis inclos per el desnivell a superar.
Pugem pel camí de la dreta que passa per Sant Romà i per les ruïnes del Mas Poc (l'altre opcio es pujar molt dret).
Un cop travessat el Bosc del mas Poc arribem al Puig del Soi, on ja gaudirem d'unes vistes espectaculars del Puisacalm i de les canals que farem. Quins colors !!!!

Continuarem pel corriol que anirem pujant pel dret fins arribar al Barret on trobarem dos corriols, nosaltres agafem el de l'esquerra, ja que l'altre és el de tornada.

Seguirem just per sota la cinglera fins arribar als ganxos vells (en unestat molt aceptable). Aquí comença un fort desnivell però molt divertit, ja que pujarem trams equipats amb ferros, cordes o cadenes fins arribar al coll de Joanetes.
Un cop al coll agafarem el corriol de l'esquerra (el pas dels burros) corriol que seguirem la cinglera pel mig passant per fagedes i algun tram de camí arran de cinglera, fins arribar al punt més alt de la ruta el Puigsacalm.
Pel camí de tornada passarem pel segon pic important de la ruta el Puig dels Llops. Després baixarem fins a l'ermita de Santa Magdalena per un corriol amb fort desnivell.
A Santa Magdalena dinem uns entrepans i continuarem el camí de tornada.
Pujarem pel prat fins a trobar una porta a la esquerra, la travessarem i ja estarem a la canal fosca que és on hi ha els ganxos nous, un altre tram molt divertit on trobarem la campana de Santa Magdalena que és un mirador on hi ha una campana petita (la fem sonar).
Continuarem baixant fins arribar al barret on baixarem pel mateix camí de pujada fins al puig del Soi, on continuarem rectes pel corriol que baixa pel dret fins arribar al final de la ruta.
Molt divertit i aceptable amb aquet sentit. molt maco fer-lo per aquesta epoca..

Parking joanetes

Poste indicador dreta atajo

Mas poc

Poste desvio esq

Desvio a la dreta.

Arbol con indicacion cam guilla

Desvio esq.

Fita a la dreta cap ganxos vells

Ganxos vells

Pista desvio a esquerrs

Poste desvio esq pas burros

Poste coll de barcons. Desvio dreta

Cim puigscalm 1514

Cim puig del llop

Poste desvio dreta

Poste desvio derecha a s magdalena

Font

Santa magdalena

Poste desvio izq a joanetes