100 CIMSTossal de la Moradilla des de el Poligon Ind. Camí del Frare.

Photo of100 CIMSTossal de la Moradilla des de el Poligon Ind. Camí del Frare. Photo of100 CIMSTossal de la Moradilla des de el Poligon Ind. Camí del Frare. Photo of100 CIMSTossal de la Moradilla des de el Poligon Ind. Camí del Frare.

October 14, 2018
October 2018

near Vilanoveta, Catalunya (España)

Per arribar, ens posarem cap al CIM de Lleida, carrer D del Polígon Industrial Camí del Frare. En l'última Rotonda deixem el cotxe (també és podria deixar més endavant seguin recta i agafa'n el primer desviament cap a l'esquerra a sobre d'una pista i al Fons trobarem un pont que a sobre passa la C13 que es pot deixar -nosaltres vàrem anar des de el cotxe fins al pont caminant (10 m).)

Cal destacar el punt: "Desvio esquerra per corriol vegetació". El camí continua per la dreta peró ens desviarem per un corriol inicial que està ple de vegetació i quasi no es veu. Després d'una estona sortirem a un altra pista.
Agafarem aquesta pista i al final ens trobarem amb un altre igual d'ample. la seguirem cap l'esquerra. Ens trobarem al final unes cases en runes i a la nostra Esquerra una casa privada.
Girem una mica a la dreta e iniciem per un corriol la pujada fins al Cim.
Primer ens trobarem una Torre de defensa i a uns pocs metres més enllà, un tancat metàl·lic i just al darrera el punt geodèsic del Cim.
Aprofiteu les vistes.
Per baixar continuarem recta i ens trobem les runes d'un Búnquer (podeu visitar-los per dins).
Després, seguim recta fins a arribar a un punt alt d'observació. Ara veiem que per a on passava de forma originària el track no es pot, ja que el camperol de les terres a cobert tots els voltants de camps de blat de moro.
Axis decidim baixar per la part dreta i ens endinsem en els camps en direcció a la caseta de treball de l'agricultor.
Un cop arribat a la caseta (del Mas), tornem a trobar la pista que la seguirem fins a un punt que hi ha un gran arbre. Allí ens desviem cap l'Esquerra i agafarem un altra pista que va paral·lela a la carretera i que ens portarà un altre cop al punt del pont de la c16.

Ara sols ens queda girar cap a la dreta i en 10 m ja hi serem al cotxe.

Una bonica sortida, f-acil i solament complicada pels agricultors amb els seus caps que esborren els camis original.