Photo of100 Cims Turo del Vent des de pista del parking del Castell de Santa Coloma de Farners Photo of100 Cims Turo del Vent des de pista del parking del Castell de Santa Coloma de Farners Photo of100 Cims Turo del Vent des de pista del parking del Castell de Santa Coloma de Farners

1 mi
27 minutes
November 5, 2023
November 2023

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

100 Cims Turo del Vent des de pista del parking del Castell de Santa Coloma de Farners, capital de la Comarca de la Selva.
Nosaltres deixem el cotxe en un raco de la pista abans del parking oficial de l'ermira i Castelll.
Axis caminem 200 metres i pasem pel canto del parking i zona de barbacoas. Allá mateix esta l'Ermita de la Mare de Deu de Farnes (la trobem tancada).
Despres de donar una volta sencera a l Ermita continuem per l'esquerra de pujada al Castell i Cim.
Axis arribem a una esplanada despres de atravessar un mur de pedres.
Ara tenims les 2 opcions: dreta pujada al Cim i esquerra al Castell.
Primer anem al Cim. L'inici de oujada hi ha un troç equipat amb unes cordes i despres una zona especie d'escalons.
Al Cim hi ha un resto d'una posible construccio o torre de guaita.
Les vistes son molt maques. De priner pma el castell i l'ermita.
Desfem el cami fins l'esplanada i anem a visitar el Castell. Esra molt reformat i força maco. Donem una volta per dins.
Ara sols ena queda desfer el cami fins el cotxe.
Una bonica i rapida sortida amb força vent.