100 CIMS. Turo de l'Escletxa (441 m) desde Castellbell i el Vilar

Photo of100 CIMS. Turo de l'Escletxa (441 m) desde Castellbell i el Vilar Photo of100 CIMS. Turo de l'Escletxa (441 m) desde Castellbell i el Vilar Photo of100 CIMS. Turo de l'Escletxa (441 m) desde Castellbell i el Vilar

October 12, 2015
October 2015

near Castellbell i el Vilar, Catalunya (España)

Bona matinal en un dia de la tardor fen un 1oo Cims com El turo de l'Escletxa (441 mts.) des de Castellbell i el Vilar.

Sortim desde l'aparcament devant del Cafe Bures començan a pujant pel primer carrer a l'esquerra.

anem pujant en direcciò al Cementiri. un cop passat hem de fer uns troç per carretera i continuem pujant pe una pista fina arribar a un tunel. un cop pasat veurem una cruilla amb 3 opcions. Agafarem la del mig. Es tracta d'un corriol que ara sembla un torrent. Aqui començem a veure que esta poc net la pista i força deixat. tan es axis que ens pasant una fita de pedres a la dreta que teniem que agafar (sortirem per ací en la baixada).
Continuem pujant pel torrent i al final com ens anem desviant força decidim pujar pel dret en direcciò a la Torre electrica que teniem que arribar. Com que esta força brut de herbes, ens costa força.
Un cop arribat a la torre electrica agafem un corriol que surt per la dreta i s'enfila força fins que arribem a la carena de la montanya.
aci anem carenajant fins que arribem al turo de l'escletxa. fem unes fotos amb el poste abanderat (al fons Montserrat).
Per baixar hi han varies opcions però nosaltres seguim recta e iniciem la baixada per la part de l'esquerra de la montanya. Retomen part del cami d'anada fins que tornem a estar a la torre electrica.
aqui agafem el sender que surt de l'esquerra total (al canto de la pendent) e iniciem una forta baixada.
atenció que a mig cami ens hem de desviar cap la dreta paer tal de anar cap la pista gran que veiem mes avall.
aquet corriol surt en el punt a on teniem que haber pujat. axis que ara sortim al mateix torrent del principi.
Ara solament falta tornar a pasar el Tunel d'abans i de seguida tornem a pasar a prop del cemintiri i arribem al Poble.
Una bonica matinal.

PictographCar park Altitude 679 ft

Castellvilar pz.

PictographMountain hut Altitude 883 ft

El Vilar

Desvio izq per carretera cap cementeri

Desvio dreta per pista

Molt bé, una matinal amb premi. un "100 cims"., de la FEEC

• Photo of PIPOLINDOBCN
    PIPOLINDOBCN Oct 13, 2015

Dons si Joan. Una matinal amb premi i una mica d aventura ..... gracies per la teva organitzacio.