Photo of100 Cims Tossal de Sant Jordi, Forat bufador de Sant Jordi y Corrals de Sant Jordi desde Ermita de Sant Jordi (Camarasa) Photo of100 Cims Tossal de Sant Jordi, Forat bufador de Sant Jordi y Corrals de Sant Jordi desde Ermita de Sant Jordi (Camarasa) Photo of100 Cims Tossal de Sant Jordi, Forat bufador de Sant Jordi y Corrals de Sant Jordi desde Ermita de Sant Jordi (Camarasa)

one hour one minute
March 12, 2024
March 2024

near Camarasa, Catalunya (España)

Ruta circular desde Ermita de Sant Jordi pasando por:
- Tossal de Sant Jordi (1.9 km)
- Forat bufador de Sant Jordi (3.3 km)
- Corrals de Sant Jordi (3.7 km)
Un cop arribat a Camarsa, pasem pel carrerBarrinou fins al final. Despres seguirem recta amunt per pista que combina troços d'esfalt i de terra. Seran uns 4 km i un cop estiguem a la faldilla de la serra comença una pujada força inclinada i ple de corbas. Ens durá a dalt de l'Ermita de Sant Jordi a on deixarem aparcat el cotxe. Vistes increibles.
Començarem a caminar cap el darrera de l'ermita en sentit del camos de cultiu. Trobarem un pal indicador (recta cap les runes i el forat bufador).
De seguida ens trobarem a l'esquerra el Corral de Sant Jordi. Uns metres despres un pal indicador que ens porta a la dreta a les runes de l'antiga ermita Sant Jordi.
Tornem cap la pista i en altres metres a l'esquerra veiem el Firat del Bufador de Sant Jordi.
Continuem i devant nostre ja veiem el Cim.
Seguim i en una cruilla farem una circular començan per l'esquerra.
Passat un camp girem a la dreta i en una sua pujada arribem al 100 Cims Tossal de Sant Jordi. Veureu una construccio quasi rodona amb l'inscripcio del pic en una pedra. Les vistas360 graus son magnifiques. Podem veure el panta de Camarasa, les serres al devant a on hi son el Mont-Roig amb la cova i nes al fons la Pala Alta.
Per baixar, seguim la cresta de baixada força estona fins que ens tribem una fita amb corriol que ens fa girar a la dreta continuan baixan força estona, fins que ebs torbem a trobar l'anterior cruilla.
Ara anirem desfem la pista inicial fins que tornem a arribar a l'ermita i al cotxe.