Photo of100 Cims Punta dels Pins Carrassers des de l'Ermita Sant Antoni i Area de lleure (Ulldemolins). Photo of100 Cims Punta dels Pins Carrassers des de l'Ermita Sant Antoni i Area de lleure (Ulldemolins). Photo of100 Cims Punta dels Pins Carrassers des de l'Ermita Sant Antoni i Area de lleure (Ulldemolins).

March 23, 2024
March 2024

near Ulldemolins, Catalunya (España)

Bonica matinal amb unes vistes impresionants.
Un cop arribat a Ulldemolins, atraveseu el poble i busqueu les indicacions cap l'Ermita de Sant Antoni, carretera asfaltada (aparquem al canto esquerra que hi ha el Parking del Àre6a de Lleure de Sant Antoni (començarem aqui la ruta).
Deixem el Refugi (guardat) i l'Ermita per visitarla al final de la ruta.
Començem per l'esquerra per pista. En pocs metres ens trobarem una Bassa d'aigua pels bombers i en aqueta cruilla girarem a la dreta (l'esquerra será la tornada).
Anem pujant per corriol estret i a poca estona ja veiem les primeres vistes del roc del Cim.
Seguim pujant i arribarem al Pas del Rabassa i de seguida a la Trona i formacions rocoses.
Es va enfilant força amb molta vegetacio. Pasem la Font d'en Rabassa (seca) i de seguida tenim a l'esquerra un mirador natiral amb unes vistes boniques.
Segueix pujant fort per corriol i ens trobem amb una Bauma gran.
Seguim corriol amunt i en poca estona ja arribem al inici del tram del Grau del Llop (sensa mases complicacions al fer-lo). Un cop passat el tram en trobem amb un pal indicador del Grsu del Llop. Girarem a la dreta per fer Cim (despres anirem pel de l'esquerra).
Ara hi ha un tram de cami rocos i arribarem al Cim de Punta del Pins Carrassers. A dalt hi ha una fita de ciment com Cim. Les vistes impresionants.
Reculem fins l'anterior pal i seguim per la dreta de sua baixada per corriol.
Anirem quasi caranejant i ens trobarem una altre lloc de miradors natural. Mes endavant, veiem unes fites que ens indica girar a l'esquerra per començar una llarga i dreta baixada fins a baix, passant pel Grau de Sant Antoni (força pendent) que despres d'estona tornatem a edtar a la Bassa dels Bombers i al canto del aparcament drl cotxe.
Ara, al final, sols ens queda viditar l'Ermita a part de la ruta.