100 Cims - Puig de l'Àliga desde Bracons per fageda de Grevolosa 11-11-15

Photo of100 Cims - Puig de l'Àliga desde Bracons per fageda de Grevolosa 11-11-15 Photo of100 Cims - Puig de l'Àliga desde Bracons per fageda de Grevolosa 11-11-15 Photo of100 Cims - Puig de l'Àliga desde Bracons per fageda de Grevolosa 11-11-15

November 16, 2015

•   4.8 2 Reviews

near Joanetes, Catalunya (España)

Pujada circular al Puig de l'Àliga passant pel bosc de la Grevolosa, l'ermita de Sant Nazari i la collada de Sant Bartomeu.
Aparquem sense problema a la collada de Bracons on busquem un camí amb una tanca verda per iniciar la jornada. Rápidament començarem a baixar per endinsar-nos a la fageda de la Grevolosa. Un cop passada dita espectacular fageda arribarem a l'ermita de Sant Nazari, on buscarem un sender que ens durà novament a la carretera. Un cop creuada aquesta, començarem la pujada propiament dita al Puig de l'Àliga. Arribats al Coll de la Coma farem un gir a la dreta una mica perdedor per encertar un tram últim de forta pujada pero breu al cim.
Desfarem el nostres pasos per baixar per anar a trobar el sender ben fressat que ens durà a la collada de Sant Bartomeu passant pel coll de Joan, la Foradada i el de la Gallina. Ja només restarà fer l'últim tram de baixada fins el parking.
La durada de l'excursió, amb parada per dinar inclosa, va ser de 4 hores 50 minuts.