Photo of100 cims Montolier de Perellós des de un sender passat El Perellós (punt d'aigua nº 18) Photo of100 cims Montolier de Perellós des de un sender passat El Perellós (punt d'aigua nº 18) Photo of100 cims Montolier de Perellós des de un sender passat El Perellós (punt d'aigua nº 18)

June 4, 2022
June 2022

near Périllos, Occitanie (France)

Iniciem el recorregut en un punt de la pista que surt a la dreta després del Perellós i que es va convertint en un sender que trovaren ben fressat . Hi ha una esplana i un punt d'aigua (el nº 18).

A a dreta del punt d'inici surt un sender, ben marcat amb color verd que en una estona ens enllaçará a l apista forestal que continuaba d'on está el cotxe.

Anem pujant fins i veurem en una estona un edifici (estació metereologica i contraincendis ... el montolier del Perellós.
El que queda del vèrtex geodèsic es troba al costat d'una muntanya de roques a la part posterior d'aquesta edificació. Avui, a dalt hem trobat una mica de boira a dalt.
Per la baixada, anirem desfen els passos.
Si voleu, un cop ja heu acabat i de retorn amb el cotxe podeu parar per la pista forestal asfaltada i visitarr l'ermita de Santa Barbara a escassos 50 metres de la mateixa.