100 cims FEEC - Castell de Bocs (Vallès Occidental)

Photo of100 cims FEEC - Castell de Bocs (Vallès Occidental) Photo of100 cims FEEC - Castell de Bocs (Vallès Occidental) Photo of100 cims FEEC - Castell de Bocs (Vallès Occidental)

April 14, 2024
April 2024

near Rellinars, Catalunya (España)

Des de la carretera de Rellinars hi ha un accés per acostar-nos a les Boades. La pista no està malament, però millor amb un tot terreny. Quan trobem una cadena deixem el vehicle.
Comencem caminant per pista de bon fer amb unes vistes sobre el Castell de Bocs impressionants. És el camí des Quatre Termes. De sobte, hem de deixar la pista per entrar en un corriol que ja es veu que pujarà. Així és, i també té una grimpada amb una corda. Si s'està acostumat a les grimpades, no presenta problema.
Arribem a la roca nua on cal buscar el millor pas, i fer alguna grimpada més. No són difícils, el que passa és que estan molt esposades. Una relliscada seria fatal. En arribar al cim les vistes sobre Montserrat i Sant LLorenç del Munt, son espectaculars. La baixada pel mateix lloc.
La qualifico de moderada i no apta per a gent amb por a les alçades.