100 CIM PUIG DE LES COLS DES DE EL PUNT D'ACCESS DE LA CASA NOVA

Photo of100 CIM PUIG DE LES COLS DES DE EL PUNT D'ACCESS DE LA CASA NOVA Photo of100 CIM PUIG DE LES COLS DES DE EL PUNT D'ACCESS DE LA CASA NOVA Photo of100 CIM PUIG DE LES COLS DES DE EL PUNT D'ACCESS DE LA CASA NOVA

September 10, 2023
September 2023

near Casa Nova, Catalunya (España)

Bonica ruta cap el 100 Cims Puig les Cols. Aparcarem el cotxe al Punt d'Acces del Massis de Cadiretes (molt a prop de l'Urbanitzacio de La Casa Nova a Sant Feliu de Guixols).
Sortirem cap la dreta de la pista (tornarem per aquesta pista) a on veiem i trobem un poste indicador dels Tres Camins.
Anem pujant per un corriol tot ple de vegetacio. En una estona llarga trobarem la Font de la Cruilla (avui no raixa) amb un pal indicador.
Seguim pujant per l'esquerra força estona mes.
Ens desviarem cap l'esquerra i seguirem amunt.
En poc temps trobarem una Fita gran i ens desviarem a la dreta.
Seguirem per corriol amunt i mes endavant ens desviarem 2 cops a l'esquerra. Ara pujarem de forma mes empinada. Arribarem a una cruilla que la seguirem recta (esquerra).
Ara començarem un tram de carenejan fins arribar al Cim. Les roques que ens envolta son curioses (recorden al estil de Montserrat).
En poc temps arribem al 100 Cims Puig de les Cols. Trobarem un pal amb Bandera força alta i a prop de la Base in betlem. Molt boniques las vistes 360 graus.
Per la baixada, seguitem recta per unes roques avall. Corriol avall força estona fins que arribarem al Coll d"en Barraquer. Aqui agafarem pista (Cami a Sant Benet) per l'esquerra.
Anem baixant i ens trobarem un Diposit d'aigua de Mas Ferrer i una aixeta/Font.
Seguidament girarem a l'esquerra per una altre pista (Carrer del Perdal). Seguim baixant i en l'interseccio que veurem seguirem per l'esquerra tambe per pista.
Ara ja no deixarem aquesta pista fins que ens trobarem al cotxe.

PictographCar park Altitude 558 ft

Parking. Punt d'acces al Massis de Cadiretas

PictographFountain Altitude 739 ft

PictographIntersection Altitude 794 ft

PictographIntersection Altitude 834 ft

100 Cims PUIG DE LES COLS

Photo ofColl de la Creu d'en Barraquer. Esquerra Photo ofColl de la Creu d'en Barraquer. Esquerra Photo ofColl de la Creu d'en Barraquer. Esquerra

Coll de la Creu d'en Barraquer. Esquerra

Diposit mas ferrer. Font.