10 i 11 juliol 2010 Comapedrosa (Andorra)

one day 37 minutes
July 13, 2010
July 2010

near Arinsal, Parròquia de la Massana (Andorra)

Excursió en dues jornades al Cim de Comapedrosa. Sortida dissabte des del parquing de l'estació d'esquí d'Arinsal i pujada fins el refugi de Comapedrosa a on dormim. Diumenge sortida a les 8 del matí cap el cim amb forta pendent des de l'estany seguint la carena fins el cim i baixada de nou al parquing d'Arinsal. Del parquing al refugi es triguen unes 2 hores. Del refugi al cim unes 3 hores. Del Cim al parquing unes 5 h.amb parades per dinar incloses baixant per la tartera. Qui no vulgui baixar per la tartera pot desfer el cami des del cim i tornar pel refugi.

ESTANY NEGRE

REF PLA EST

• Photo of montfranc
    montfranc Jul 16, 2010

Bon dia, em sembla que vam coincidir al cim. Al voltant de les 10:30 de diumenge. Nosaltres érem quatre i vam veure un munt de gent. Hi havia un grup de Bonviure un altre d’Andorra i uns quants sky runners. Excursió molt maca i un dia preciós, malgrat que arribant als cotxes ens va ploure i fins tot va caure una bona calamarsa. A veure si coincidim en un altre lloc. Salut!!!