091126 Serra MONTSANT. GRAUS BARROTS(PUJADA) i CARABASSAL(BAIXADA)

Photo of091126 Serra MONTSANT. GRAUS BARROTS(PUJADA) i CARABASSAL(BAIXADA) Photo of091126 Serra MONTSANT. GRAUS BARROTS(PUJADA) i CARABASSAL(BAIXADA) Photo of091126 Serra MONTSANT. GRAUS BARROTS(PUJADA) i CARABASSAL(BAIXADA)

September 4, 2010
November 2009

near la Morera de Montsant, Catalunya (España)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sortida feta el 26 de Novembre del 2009. TIPICS GRAUS DEL MONTSANT , UNA MICA TÈCNICS , AMB PASSOS EQUIPATS

Bibliografia : A peu per les comarques de Tarragona Vol V (Arola Editors)
Mapa SERRA de MONTSANT 1:20000 Ed. Piolet

IMPORTANT : La dada del temps emprat en fer la ruta és refereix al que estem en moviment , no al temps total que óbviament és molt superior.

NOTA del 18-10-20 : A la època en la que vaig fer aquesta ruta , no acostumava a posar-hi descripció i comentaris. Amb el temps he anat desenvolupant una espècie de fitxa que permet tenir una idea més clara del recorregut i de tota una sèrie de paràmetres a tenir en compt.
Recomano a tothom que vulgui fer aquesta ruta i per extensió a totes les que tenen 3 anys o més que busqui tracks més actuals ja que amb el pas del temps els camins canvien força.
El usuaris "PREMIUM" del wikiloc, 10€ a l'any, disposen d'una bona eina per fer recerca de rutes semblants a una d'antiga. Així és pot visualitzar al mapa rutes amb zona de pas o inici comú a la que ens interessa. Posteriorment podem filtrar per usuaris, època de gravació i tota una sèrie de paràmetres