07.05.2022 KARLOVA VES - Skryje, Nezabudice, Roztoky u Křivoklátu

Photo of07.05.2022 KARLOVA VES - Skryje, Nezabudice, Roztoky u Křivoklátu Photo of07.05.2022 KARLOVA VES - Skryje, Nezabudice, Roztoky u Křivoklátu Photo of07.05.2022 KARLOVA VES - Skryje, Nezabudice, Roztoky u Křivoklátu

May 7, 2022
May 2022

near Karlova Ves, Central Bohemia (Czechia)

SO 07.05.2022 Účastnící: Roman, Viktor, Tomáš

Trasa v rychlejším stylu za poznáním v okolí Berounky, tentokrát částečně mimo značené trasy. Mám dojem hraničící s jistotou,
že cílem Romana při plánování bylo nabrat co nejvyšší převýšení a poté plesat nad nemohoucností některých indisponovaných účastníků :)
Začínali jsme tentokrát v obci Karlova Ves, odkud se vine krásná Ševcova cesta (je to dolů, kdo chce a je schopen se nadechnout, může zde běžet).
Doběhnete k potoku, kde se dáte dále přes...blíže neidentifikovatelný úsek území (asi tu možná dříve vedla i značka), který Vás dovede na Skryjský most, pak dále po druhé straně Berounky dlouho rovně.
První zásek je cca kilometrový kopec u Kouřimické rybárny směrem k Nezabudicům, kde si ještě odskakujeme k Čertově skále.
Další legrace je stoupání za Nezabudickým mlýnem směrem k Roztokám u Křivoklátu. Zde zastavujeme v hospůdce a zničenější jedinci
aplikují (ne) povolený doping - kombinace piva a nakonec prášků od bolesti zachraňuje situaci.
Další pochod je pak již bez problémů, osvěžení přináší kopec nad Roztoky u Křivoklátu. Do výchozí destinace dorážíme po cca 7 hodinách v
překvapivě dobrém stavu - časoměr ukazuje cca 1 hodinu proflákanou na přestávkách a průměrnou rychlost 5,8 Km/hod.
Slibujeme si, že příští společná trasa bude mít alespoň 35 km.