05/01/2022 Πορταριά, Το μονοπάτι των Κενταύρων

Photo of05/01/2022 Πορταριά, Το μονοπάτι των Κενταύρων Photo of05/01/2022 Πορταριά, Το μονοπάτι των Κενταύρων Photo of05/01/2022 Πορταριά, Το μονοπάτι των Κενταύρων

40 minutes
41 minutes
January 5, 2022
January 2022

near Portariá, Thessaly (Greece)

Μονοπάτι των Κενταύρων, Μια όαση σε απόσταση αναπνοής από τον Βόλο

Από Διαμαντούλα Χατζηαντωνίου

Στο άκουσμα των λέξεων Πήλιο, μονοπάτι και Κένταυροι το μυαλό ταξιδεύει χωρίς να έχετε μπει ακόμα στο όχημά σας. Ο νους φτάνει πριν από το σώμα μες στο κατάφυτο βουνό της Μαγνησίας και πλάθει εικόνες που συνδυάζουν τον μύθο με την πραγματικότητα!

Κι αν η εποχή μας συνιστά τις αποστάσεις από κάθε είδους επαφές, η μόνη επαφή που επιβάλλεται είναι εκείνη με την φύση! Η πολυμορφία της φύσης μας βοηθά να γνωρίσουμε καλύτερα, βαθύτερα και ουσιαστικότερα τον εαυτό μας.

ΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΑ ΝΕΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΝΑ ΙΔΑΝΙΚΟ ΕΚΣΤΑΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΗΣΥΧΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.

Αν θέλετε να έρθετε σε στενή επαφή με την φύση αλλά δεν έχετε πολύ χρόνο, τότε ιδανική πρόταση αποτελεί το μονοπάτι των Κενταύρων το οποίο βρίσκεται στην Πορταριά, σε απόσταση μόλις λίγων λεπτών από την πόλη του Βόλου, και αποτελεί σημείο αναφοράς των επισκεπτών που ενδιαφέρονται για περιπατητικό τουρισμό.

Αρχή του μονοπατιού των Κενταύρων

Περνάει κι από δω ο αγώνας Pelion ultra 80 χλμ!