03 ΙΑΝ 2016 Ορβηλος - Tsari Vrah

January 4, 2016
January 2016

near Katáfyto, East Macedonia and Thrace (Greece)

Ανάβαση στην κορυφή Tsari - Vrah (Βουλγάρικη Ονομασία) στον Όρβηλο. Η εκκίνηση έγινε από το σημείο όπου βρίσκεται καλύβα κυνηγών με κακές καιρικές συνθήκες στην κορυφή. Προτιμήθηκε η κορυφογραμμή (αρκετά απότομη) που περνά από την κορυφή Καμήλα, αντί του μονοπατιού που φεύγει στα δεξιά μας πριν το υψομετρικό, επειδή το μονοπάτι φαινόταν κλειστό σε πολλά σημεία και λόγω του χιονιού που υπήρχε. Μειονέκτημα στην επιλογή αυτή ήταν η επιπλέον υψομετρική διαφορά και η έκθεση στον αέρα. Πριν τη κορυφή πήραμε ξανά το μονοπάτι που γινόταν πλέον ευκρινές, αφού σταματά η βλάστηση. Το μοναπάτι μας οδήγησε ομαλά στην κορυφή όπου οι συνθήκες, λόγω της χιονοθύελλας- ήταν απαγορευτικές. Ενώ στο σχεδιασμό μας ήταν να κατεβούμε κινούμενοι ανατολικά ακολουθώντας άλλη κορυφογραμμή, πραγματοποιώντας κυκλική διαδρομή, προτιμήσαμε τελικά να ακολουθήσουμε την ίδια διαδρομή για την επιστροφή μας.

PictographSummit Altitude 0 ft

TSARI VRAH(ALIBOTUSH)-2171-102PIR

PictographMountain hut Altitude 0 ft

Καλύβα

Καλύβα κυνηγών

ΚΑΜΗΛΑ

Κορυφή Καμήλα 1806 μ.

Υψομετρικό

Υψομετρικό κολωνάκι πριν τη κορυφή Καμήλα.