01/06/2019 Beniali - P. Rupestres - Beniali - Alt del Xap - Benirrama

Photo of01/06/2019 Beniali - P. Rupestres - Beniali - Alt del Xap - Benirrama Photo of01/06/2019 Beniali - P. Rupestres - Beniali - Alt del Xap - Benirrama Photo of01/06/2019 Beniali - P. Rupestres - Beniali - Alt del Xap - Benirrama

June 4, 2019
June 2019

near Beniali, Valencia (España)

Ruta per La Vall de Gallinera, la ruta interesant, l'eixida del parquing que hi ha aban d'aplegar al Beniali, la primera part anar a vorer les pintures rupestres, estan dins d'un barranc molt interesant, esta arreglat de manera que el visitants no es puguen lesionar, despres de vorer-les tornem arrere cap al poble de Beniali, continuem la ruta per anar al "Mirador del Xap", la pujada dura amb pendents del 22% , en part per asfalt i la resta per senda, anem molts trossos per l¡ombria dels arbres, el cirerers estan nus de fruits, pero sempre queda alguna cirera solta. El mirador ens permetra vorer tota la vall, a l'esquerra "La Foradada", al mig "El Benicadell", davant la serra de "L'Admirall", a la dreta el castell de "La Gallinera", en baixar del mirador la senda gira a l'esquerra i entrem en senda de terra, esta senyalitzada per dos pilars de ferro amb una cadena. es una antiga carretera anomenada de "La Vergonya", de tan mal estat que esta. Seguirem avant i girarem a la dreta per baixar per una senda de pota, sempre per l'ombria, baixa en zig-zag i de bon caminar. Entrarem al poble de Benirrama un del 8 pobles de la vall.anirem per una carretera que va en paralel a la comarcal. Al final el poble de Beniali, punt i final de la ruta