Vessant sudoest de Collserola, Sant Feliu i Molts de Rei, des de Sant Boi

Photo ofVessant sudoest de Collserola, Sant Feliu i Molts de Rei, des de Sant Boi Photo ofVessant sudoest de Collserola, Sant Feliu i Molts de Rei, des de Sant Boi Photo ofVessant sudoest de Collserola, Sant Feliu i Molts de Rei, des de Sant Boi

October 15, 2023
October 2023

near Sant Boi de Llobregat, Catalunya (España)

Petita incursió a la vessant sudoest de Collserola, accedint per la cimentera i sortint per la riera de Vallvidriera.

Alguns trams amb força pendent. Atenció, en un dels trams recomano buscar alguna alternativa, inclús de baixada he hagut de baixar de la bici. Ho he indicat amb unes fotografies.

Però en general, ruta força xula per iniciar-se en Collserola, trams per pista ample i còmode per la gravel i algun corriol força ample passat el salt d'aigua de Molins.

PictographPanorama Altitude 577 ft

Pujada amb massa pendent per a mi.

PictographPanorama Altitude 499 ft

PictographPanorama Altitude 509 ft

PictographPanorama Altitude 690 ft

PictographPanorama Altitude 809 ft

PictographRisk Altitude 539 ft
Photo ofTram amb molta pendent, inclús per baixar. He baixat caminant. Photo ofTram amb molta pendent, inclús per baixar. He baixat caminant.

Tram amb molta pendent, inclús per baixar. He baixat caminant.