Vallibona, Morella, El Forcall, Castellfort, Vilafranca, Benassal en gravel 2/3

Photo ofVallibona, Morella, El Forcall, Castellfort, Vilafranca, Benassal en gravel 2/3 Photo ofVallibona, Morella, El Forcall, Castellfort, Vilafranca, Benassal en gravel 2/3 Photo ofVallibona, Morella, El Forcall, Castellfort, Vilafranca, Benassal en gravel 2/3

December 1, 2023
November 2023

near Vallibona, Valencia (España)

Ruta de 3 dies en bicicleta de gravel i btt (amb alforja i bikepacking) per pistes, camins de terra, camins rurals asfaltats, carreteres menudes. Asfaltat el 50% del recorregut.

Segon dia de viatge
Trams llargs de pista amb pedra solta. De vegades pistes roïnes. Baixades llargues amb pedra solta. Dia dur de bici

- Dia 1 https://www.wikiloc.com/gravel-bike-trails/peniscola-cervera-del-maestre-sant-mateu-canet-lo-roig-rossell-vallibona-en-gravel-1-3-154622233
- Dia 3 https://www.wikiloc.com/gravel-bike-trails/benassal-la-torre-den-besora-la-serra-den-galceran-benlloch-torreblanca-alcossebre-peniscola-en-gra-154625153

• Photo of JordiMiM
    JordiMiM May 7, 2024

Gràcies per compartir. Estem planejant una ruta circular en gravel amb alforjes i ens interessaria saber si la pista de Morella a Vallibona esta en bon estat, es a dir, si es la que us referiu que hi ha molta pedra solta o es bé es rodadora. Gràcies!

• Photo of FrancescGuillem
    FrancescGuillem May 8, 2024

Bon dia Jordi, el tram que comentes entre Vallibona i Morella tenia un bon ferm, crec recordar, era costerut i amb rampes, però està encimentat amb poques pedres, i la part final asfaltada. El tros entre Vilafranca i Benassal és el que era més pedregós amb fort pendent.