Tortosa, Coll del Prat, Mas d'Albalat, Mas del Binso, Camí de la Vall Cervera

Photo ofTortosa, Coll del Prat, Mas d'Albalat, Mas del Binso, Camí de la Vall Cervera Photo ofTortosa, Coll del Prat, Mas d'Albalat, Mas del Binso, Camí de la Vall Cervera Photo ofTortosa, Coll del Prat, Mas d'Albalat, Mas del Binso, Camí de la Vall Cervera

May 26, 2020
May 2020

near Arrabal de la Leche, Catalunya (España)

• Full_house Sep 19, 2021

L'he fet aquest matí i ens hem trobat, a iniciar camí on passes per l'aigua, des de la carretera, que la porta de la finca estava tancada. No hi ha manera de passar si no és saltant la tanca. Després, la zona a partir del km18 no és ciclable (potser amb btt si es té domini). Per la resta, bona ruta.

• Photo of mauro_59
    mauro_59 Sep 19, 2021

La porta normalment està tancada però es pot obrir. El camí es públic i en teoria no el poden tancar.
    En quan a la dificultat, es veritat que es millor per a btt però en la gravel te un punt més d'emoció

• Full_house Sep 19, 2021

Jo portava slick de 32mm (sé que és just) però crec que un 40 no m'hagués tret de caminar, bastant complicat. Amb la porta ge agafat una bona emprenyada perquè m'he suposat el que dius. L'han tancada amb un cordilla donant-li moltes voltes i fent nus, sense navalla no es pot obrir. Nosaltres som àgils i ens hem enfilat per la vora i hem saltat.