Photo ofRuta Vall de Llemena i Banyoles (Canet d'Adri, Pujarnol, Camos, Palol de Revardit) Photo ofRuta Vall de Llemena i Banyoles (Canet d'Adri, Pujarnol, Camos, Palol de Revardit) Photo ofRuta Vall de Llemena i Banyoles (Canet d'Adri, Pujarnol, Camos, Palol de Revardit)

September 26, 2021
September 2021

•   4.7 1 review

near Canet d'Adri, Catalunya (España)

Interessant ruta circular per la Vall de Llèmena i que arriba a tocar de Banyoles que segueix part del recorregut de la Santa Vall Gravel 62K organitzada per Klassmart. Bonics paisatges amb forces trossos dins el bosc.
Sortida des de Canet d'Adri. La majoria són molt bones pistes i carreteres secundàries, molt ciclables, algunes amb força gravilla i fortes pujades abans de Pujarnol i després de Palol de Revardit. Guardar forces al final ja que la ruta acaba en pujada.
Passem per molts petits pobles (Adri, Pujarnol, Camós, Palol de Revardit i Cartellà) però sense serveis. A tocar de Banyoles (km 18) trobem la "food truck Rocacorba" on podrem beure i menjar i molt a prop de Canet d'Adri, Restaurant la Tosca.

• quimfa Apr 21, 2023

Coneix molt bé el territori, ja que evita sempre que pot l'asfalt . Felicitats