Photo ofRUTA 365:Corró d'Amunt-Megacorriol (millor del mòn GC)-pedra elefant-pedra orenetes i roca foradada Photo ofRUTA 365:Corró d'Amunt-Megacorriol (millor del mòn GC)-pedra elefant-pedra orenetes i roca foradada Photo ofRUTA 365:Corró d'Amunt-Megacorriol (millor del mòn GC)-pedra elefant-pedra orenetes i roca foradada

March 4, 2024
March 2024

near Samalús, Catalunya (España)

Baixada per la tipica zona per pistes fins a Cardedeu i després St.Agnès de M.,Desde aque pujada constant pero no forta menys el primer tram sortint del poligon d'uns 150 metres,un Cop passem la ctra. d'asfalt comença el megacorriol bastant planejant fins que anem a trobar el millor corriol del mon(segun Gravel catalunya),total 8 km de corriolada per senders gravelers tret d'alguns tram amb arrels i alguna pedra,res important.
Un cop passem la ctra.d'Òrrius trobem la pedra d'elefant (hi ha alguna figura mes allà a prop pero volia tornar de dia i no m'he entretingut)
De la pedra d'elefant en endavant el terreny es mes sorrenc,hi ha una pujada d'uns 100 mts amb pedres que si que haurem d'empenyer la bici.
amb tot ruta molt divertida i potser una mica exigent per les pujades si no estas en forma.