Photo ofRUTA 351:Corró d'Amunt-Sant Celoni-Olzinelles-St.Pol de Mar-Blanes-Hostalric-Canoves-Corró Photo ofRUTA 351:Corró d'Amunt-Sant Celoni-Olzinelles-St.Pol de Mar-Blanes-Hostalric-Canoves-Corró Photo ofRUTA 351:Corró d'Amunt-Sant Celoni-Olzinelles-St.Pol de Mar-Blanes-Hostalric-Canoves-Corró

-13 ft
December 28, 2021
December 2021

near Samalús, Catalunya (España)

Ruta molt entretinguda i llarga,el mes dur es fa despres d'Olzinelles ,tot i que les rampes no superen el 15 % ,tret d'una,sempre es fa una mica feixuc.Un cop a dalt tot pista de baixada fins a St.Iscle que aqui agafarem carretera i no la deixarem fins a Blanes,desde allà pujem pel costat del tordera que comença amb pista i uns kms.abans de Hostalric passa pista asfaltada.Desde Hostalric travessem el riu Tordera i continuem al costat fins a St.Celoni,que allà hem agafat un tros de carretera fins a Collsabadell i d'allà pista fins a Corró.
La primera part desde Canoves a St.Celoni l'hem feta per carretera perque anavem justets de temps,es pot sustituir per pista,el mateix passa a la tornada desde St.Celoni a Collsabadell.
Calificada de dificil pels kms. a fer, pero la veritat es que tenint bona forma es de bon fer. 50%ctra.50%pista.