Riu Onyar+Territori avellana de la selva (Ruta 27)

Photo ofRiu Onyar+Territori avellana de la selva (Ruta 27) Photo ofRiu Onyar+Territori avellana de la selva (Ruta 27) Photo ofRiu Onyar+Territori avellana de la selva (Ruta 27)

November 20, 2022
November 2022

near Les Mallorquines, Catalunya (España)

➡️ Sils-Vilobí passant per Santa Eulàlia de Vallcanera.
➡️ A Vilobí seguim l'anella verda i enllacem amb l'itinerari de la ribera de l'Onyar fins a l'àrea de lleure de Sant Dalmai.
➡️ Seguim el curs de l'Onyar per la ruta de l'Alt Onyar fins arribar a l'ermita de Sant Romà.
➡️ Desfem un petit tram de camí per agafar la pista que ens portarà prop de Sant Martí Sapresa. Ja som dins del territori avellana! Anem passant per camps d'avellaners fins arribar a Brunyola.
➡️ A Brunyola agafem la carretera direcció Santa Coloma però a la recta agafem la pista que indica Serrallonga. Seguint diferents camins plens d'avellaners i acabem creuant la carretera vella de Girona per arribar a Santa Coloma Residencial.
➡️ Sacore- Sils passant per Can Busquets i la riera de Vallcanera.