Photo ofRabós - Requesens - Puig Neulós - Túnel de l’aigua - Vallauria - Banyuls - Rabós Photo ofRabós - Requesens - Puig Neulós - Túnel de l’aigua - Vallauria - Banyuls - Rabós Photo ofRabós - Requesens - Puig Neulós - Túnel de l’aigua - Vallauria - Banyuls - Rabós

April 1, 2021
April 2021

near Rabós, Catalunya (España)

Ruta feta amb bici Gravel. Nivell molt tècnic i amb ment predisposada a caminar. El paisatge bé s’ho val.
La pujada a dalt a la serra, la primera pujada, la faria per la “normal” des de Requesens. Abans d’arribar al poble a la dreta, és ciclable 100%. He volgut provar aquesta perquè vaig veure algún usuari que l’havia fet però la part de dalt és una pringada gratuita que no cal. El corriol de dalt és un pedregal i està força tapat i ple de punxes.
Un cop a dalt, ve un tram de pista força bonic entre faigs. Més tard es converteix en corriol amb trams de tot, però és força tècnic fins arribar al tram del túnel.
A partir del tunel és força més ciclable i disfrutón.
La part de la pista es fa molt bé. Jo he enganxat terra sec i molta pedra suelta.
Des de Coll de Banyuls, cap a casa hi falta gent.
El refu des colometes és un petit paradís.

Brutal!!!

Queda menys! +778

Pararia a tot arreu ;-)

Sant Salvador al fons

Mediterrani

Meravellós lloc

PictographWilderness hut Altitude 2,621 ft

• panrasi Aug 21, 2021

No s'hauria de fer amb Gravel☹️. És una pringada gratuïta. Embardissades, esgarrinxades, hortigats. Corriols pedregossos pujant i baixant et fas un fart de caminar. Amb Btt encara baixaries la majoria de corriols però amb una gravel la majoria no

• Photo of Sven Hedin
    Sven Hedin Aug 25, 2021

Hola Marc voldria fer aquesta ruta sabries dir-me aproximadament on es el tram embardisat que hi ha i si puc fer alternativa per no pasar hi

• Photo of Marc Prat Ubach
    Marc Prat Ubach Nov 8, 2021

Hola @panrasi, ja ho vaig comentar a la descripció el tema de punxes i hortigues, per això recomano a la decripció pujar per la "normal" cap a Puig Neulós. I, és clar, el tema tècnic depèn de cadascú. També comento que és força tècnic fins arribar als túnels. A mi em va valer molt la pena fer-la. Haig de dir que caminar no em sap greu si la volta s'ho val. De totes maneres, gràcies pel teu comentari!!! I sento que no et vagi agradar.

Hola @svenHedin el tram embardissat ho tens fàcil, de Requesens surt una pista que va a Puigneulós directe. Fàcil i neta. La majoria de gent puja per allà. Com dic al comentari anterior, hi ha trams tècnics que jo els he anat salvant. Haig de dir que caminar no em fa res si el conjunt de la volta s'ho val. Gràcies pel comentari i perdó pel retard.

• Photo of Narcís Ventura Bagué
    Narcís Ventura Bagué Nov 22, 2021

Hola, Marc. Em podries dir quant de temps (mes o menys) s'ha d'anar a peu? Ho dic perque, si busco el cami alternatiu que comentes a la descripcio, em puc perdre. No conec la zona (visc a La Bisbal) i m'estimo mes seguir la teva ruta.
    Gracies.

• Photo of Marc Prat Ubach
    Marc Prat Ubach Dec 30, 2021

Hola Narcís, demà la faig de nou per la pista bona. Us diré el tema caminar. Però com he dit a la descripció, depèn de la tècnica de cadascú i la veritat és que a mi m'agraden aquests corriols durs i tècnics. Gràcies pel teu comentari!!!!

Marc Prat Ubach Feb 3, 2022

Hola @Narcís, sento el retard. Pujant per la pista bona i normal de Requesens a Puig Neulós, o sigui, no la que surt aqui. Jo he caminat no més de 200m. Depèn de la tècnica de cadascú.