Rabós - Puig d'Esquers - Mas Patiràs - Vall de Velleta - Garriguella - Rabós

Photo ofRabós - Puig d'Esquers - Mas Patiràs - Vall de Velleta - Garriguella - Rabós Photo ofRabós - Puig d'Esquers - Mas Patiràs - Vall de Velleta - Garriguella - Rabós Photo ofRabós - Puig d'Esquers - Mas Patiràs - Vall de Velleta - Garriguella - Rabós

January 12, 2020
January 2020

•   4.3 1 review

near Rabós, Catalunya (España)

Ruta molt pistera i rodadora. Amb aquesta ruta hem gaudit de les magnífiques vistes a dalt de Puig d'Esquers en 360 graus. La suada val la pena, per a que no sigui tan dura es pot pujar per darrere, però el bon estat de les pistes ens ha fet optar per la via dura. Atenció! Fortes rampes!!
Després, hem anat empalmant pistes sense moure'ns de la mateixa Vall. Espectacular!!
Hem fet un trosset de corriol tècnic, que empalma el final de la pista de Mas Patiràs a Puig del Llop.
Poso moderat pel desnivell, que es guanya quasi tot al principi i pel tram de corriolet, molt curt, abans de Puig del Llop. Jo he caminat els últims 40m del final perquè és força dret...
Amb dia clar, és dels millors miradors als Pirineus, costa Brava i Alt Empordà.
Molt recomanable. Molt factible amb bici elèctrica, exceptuant, depenent del nivell de cadascú, del corriolet.

• Photo of mastrespuig2011
    mastrespuig2011 Jan 12, 2020

Ruta per fer amb bici BTT però també amb Gravel o bici elèctrica, ja que no té dificultat tècnica! Entorn privilegiat. A l'estiu s'ha de matinar o fer-la a útlima hora.

S'ha d'anar atent al track, ja que hi ha una teranyina de pistes.